Čokoladni chia puding z borovnicami

Čokoladni chia puding

Izjemno preprost in slasten puding s chia semeni in kakavom, ki ga lahko popestrite s katerimkoli sadjem.
Čas priprave 5 min.
Čas stanja 4 ur
Skupni čas 4 ur 5 min.
Vrsta jedi Sladica
Količina 2 porciji

Sestavine
  

  • 3 chia semen
  • ½ presnega kakava v prahu
  • 250 ml rastlinskega mleka
  • ¼ čž cimeta
  • 1 čž datljevega sirupa

Priprava
 

  • Zmešajte vse sestavine.
  • Razporedite zmes v 2 kozarčka in pustite stati vsaj 4 ure. Idealno je, če pustite čez noč v hladilniku.
  • Po vrhu potresete nekaj borovnic ali drugega svežega sadja in postrežete v kozarčku.

Opombe

Chia puding z banano, borovnicami, mangom ...

Pri tem receptu je najbolje, da si ga lahko prilagajate glede na svoj okus. Namesto predlaganih borovnic uporabite banano, mango, maline, robide, jabolko, hruško ... Kar koli, kar vam ustreza oz. imate trenutno na zalogi.

Chia puding kot vir vlaknin

Chia semena vsebujejo kar 40% vlaknin, ki nam lahko pomagajo pri hujšanju. Vlaknine nam dajejo občutek sitosti, zato pomagajo pri izgubi telesne teže. Povečan vnos vlaknin prav tako pomaga pri zniževanju krvnega tlaka in ravni holesterola, lažjim odvajanjem blata, povezujemo pa ga tudi z zmanjšanim tveganjem za razvoj sladkorne bolezni. Chia semena prav tako vsebujejo Omega 3 maščobne kisline kot tudi veliko visoko kakovostnih beljakovin, nekoliko esencialnih mineralov in antioksidantov.

Chia puding LCHF

Sladek, low carb chia puding je odličen za zajtrk – ali malico ali sladico! Pripravimo si ga en večer prej, tako da je zjutraj pripravljen na uživanje. Ker chia puding vsebuje zelo malo sladkorja, je primeren za LCHF način prehranjevanja.
Keyword borovnice, chia, datlji, kakav